Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп арасындағы сабақтастық жұмысы жалғасуда.
29 қаңтарда мен «Дыбыстар және әріптер әлеміне саяхат» атты мектепалды даярлық сыныбындағы сабаққа қатыстым.
Сабақ шаттық шеңберімен басталды. Сабақ барысында ойын әрекеттері орындалды (табу, есту, белгілеу, айту, т.б.). Саяхат кезінде балалар әртүрлі тапсырмаларды орындады. Бұл әрекет оқу үдерісіне жағымды, эмоционалды жағдай туғызды, балалардың сөйлеу белсенділігін арттырды және бүкіл сабақ бойына қызығушылықты сақтады. Сабақ барысында сөйлеу және танымдық дағдыларды қолдануға бағытталған көрнекі, сөздік және практикалық әдістер қолданылды.
Балалардың оқу дағдылары дамыды. Балалар тәрбиешімен оңай байланыс орнатты. Олар тәрбиешіні ести алуды және тыңдауды біледі. Сабақтың әр кезеңінде әрекет түрін өзгерту балалардың шаршауының алдын алуға көмектесті. Балалардың іс-әрекетінде жоғары нәтижелерге жету үшін Виктория Николаевна әртүрлі материалдарды пайдаланды: көрнекі құралдар, дидактикалық және үлестірме материалдар, АКТ. Сабақтың барлық кезеңдерінде балалардың сөйлеу, қимыл-қозғалыс және танымдық әрекеттері белсендірілді.
Виктория Николаевна сабақ бойы бақылау және ынталандыру әдісін мақұлдау және мадақтау түрінде қолданды.
Балалардың сабақ барысындағы іс-әрекеттерін талдай отырып, олардың танымдық белсенділік танытқанын, белсенділікті белсендіру әдістеріне эмоционалды түрде жауап бергенін, бар білімдері мен дағдыларын пайдаланғанын атап өткім келеді. Балалар қызығушылық танытты, зейінді және ұйымшыл болды.
Балалардың оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың таңдалған түрі айтарлықтай тиімді, серпінді болды және оқу іс-әрекетінде алға қойылған міндеттер орындалды деп есептеймін.